Assalammualaikum & a very good morning.....
Alhamdulillah, taun ni rezeki mak dpt cucu baru byk pula.. taun ni aku dpt 4 org ank buah baru... sume nye comey2 belaka tahu.. jgn jelez au... in total, taun ni dpt 2 new baby princess n 2 Prince.. hehehehe...
Around 5 days before, I dpt ank buah baru.. Baby girl ok.... comey je... berat 2.5kg... comey2 je muke die, mcm aku! LOl.. prasan pula ye di situ... hehehehe....
| Azhany Halily (18/9/12) |
Next, the oldest one compare to the other baby.. My love sweet sour baby Wafa,.... How I love her, only Allah knows.. Since I was the one who turn out to be her a drive to drive her to HUKM everyday for around 2 weeks during her early days, so it feels like there is a bond between us.. I think... Hahahaha... Thats y I love more compared to the others. sory for being such a bias.
| Muke copy paste abah die.. Fahmee Jr. hehehe.. |
Okay, last but not least, ensem boy buah ate mummy & daddy die ... Nah, gmbr die mse bru lahir...
![]() |
| Danish Dzulfikar b. Norzarizal |
okay, yg ni ank buah pling jrang dpt jmpe, sbb die dduk Key-YeL okay so ssah cket nk jmpe.. balik pn jrang.. ank 1st utk b.cik n k.tinie aku, sbb tu die jdi buah ate mreka... die pgl parents die mummy & daddy u'ollzz... KL abis (abg yg ajr okay).. hahahahahahaha... ape2 pn aku rse dlm rmai2 ank buah aku, die ni la ank n=buah aku yg pling ensem.. kcik2 da ensem.. da beso mcm ne la gak nye.. x caye? tgk ni...
| Ensem kn sy? Hehehehe... |


No comments:
Post a Comment